سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کربلایی دیگر

 
درباره وبلاگ

 

موضوعات

 

آخرین نوشته ها

 

پیوند ها

 

آرشیو مطالب

 

پیوندهای روزانه

 

خبرنامه

 

آمار وبلاگ

 

 

وصیت نامه شهدا

 

لوگو دوستان

 

امکانات جانبی




 
بیست هزار فرسنگ زیر غم ها...

گاهی اوقات دوست دارم

                            زیر باران قدم بزنم...

ودر حین قدم زدن فکر کنم...

گاهی اوقات دوست دارم وسط خنده ها و

جک تعریف کردنام بزنم زیر گریه...

گاهی اوقات دوست دارم مردم فکر کنن

دیوونه ام...

گاهی اوقات دوست دارم بخوابم

اما بیدار نشم...

گاهی اوقات دوست دارم یه نفر باشه

نه برای درد دل یا گلایه و گریه

برای این که زیر گوشم یه سیلی محکم بزنه...

گاهی اوقات دوست دارم قرص آرام بخش بخورم

نه برای آرامش

فقط برای اینکه بقیه بفهمن حالم بده...

شاید فکر کنید واقعا دیوونه ام!!!

گاهی اوقات دوس دارم چیزایی رو که نمیتونم بگم ،بگم...

اما موندن زیر بار سنگین غم بهتر از

رفتن زیر بار ذلت یا منت کس دیگه ایه...

گاهی اوقات غم اونقدر زیاده که آدمو خم میکنه

اونوقته که فقط باید خلوت کنی بین خودت و کسی که بدونه

دردت چیه؟

 

نویسنده :عادل چراغیان

دلاتون خالی از غم ...







جمعه 94 مرداد 2 توسط عادل چراغیان (سرباز ولی)