سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کربلایی دیگر

 
درباره وبلاگ

 

موضوعات

 

آخرین نوشته ها

 

پیوند ها

 

آرشیو مطالب

 

پیوندهای روزانه

 

خبرنامه

 

آمار وبلاگ

 

 

وصیت نامه شهدا

 

لوگو دوستان

 

امکانات جانبی




 
ادامه جدید ترین اخبار ثبت نام کاندیدا ها

56 : 11 // ابراهیم اصغرزاده فعال اصلاح طلب، برای ثبت نام در انتخابات یازدهم، وارد وزارت کشور شد. اصغرزاده گفت: آمده‌ام اصلاح‌طلبان را نمایندگی کنم.

این فعال اصلاح طلب که با همراهی الیاس حضرتی مدیر مسئول روزنامه اصلاح طلب اعتماد به ستاد انتخابات آمده بود، گفت: آمده ام که آقای حضرتی را راضی به کاندیداتوری در انتخابات کنم.

 

15 : 12 // جوانفکر در نشست خبری: من هیچ وقت دوره 6 ماهه زندان را قبول نداشتم و الان هم ندارم ولی تابع قانونم.  وی افزود: با نیت خدمتگزاری و تلاش برای عرضه توانمندی‌ها برای کشورخود را نامزد کردم و امیدوارم که با شرکت در انتخابات و فعالیت‌های تبلیغاتی بتوانم رای لازم را برای کسب کرسی ریاست جمهوری پیدا کنم.

 

20 : 12 // ابوالحسن نواب هم برای ثبت‌نام در انتخابات به وزارت کشور آمد. وی ریاست سابق دفتر سیاسی جامعه روحانیت، و مرکز خدمات حوزه های علمیه را عهده دار بود. سید ابوالحسن نواب مؤسس و رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب و مدرسه اسلامی هنر قم می باشد.

 

30 : 12 // علی‌آبادی رئیس کمیته ملی المپیک هم به جمع کاندیداهای ریاست جمهوری یازدهم پیوست. وی از طرف آقای احمدی نژاد به عنوان وزیر نیرو پیشنهاد شد که از مجلس رای اعتماد نیاورد. او مدتی نیز سرپرست وزارت نفت بود.

 

35 : 12 // علی‌آبادی که گویا مدارکش را به همراه نیاورده بود، پیش از ثبت‌نام انصراف داد. علی آبادی گفت: شاید عصر برای ثبت‌نام برگردم.







شنبه 92 اردیبهشت 21 توسط عادل چراغیان (سرباز ولی)